2010. május 12., szerda

Új dalok

Jó érzés volt végül útjára engedni a lemezt. Sokáig pátyolgattuk, sokat foglalkoztunk vele, és már úgy tűnt, hogy soha nem fejezzük be.  Aztán most, hogy "kirepült", bevallom engem már a következő lemez foglalkoztat. Összeszámoltuk a közelmúltban, valamelyik próbán a valamire való dalötleteket - a félkészeket és a teljesen kész, már koncerten játszottakat - és már most, hogy alig fejeztük be a "levegőt", 12 új dalnál tartunk. Személy szerint engem ez motivál a legjobban a zenekarosdiban; a dalírás. Jó sok dalt írni... Ahogy próbákon - általában könnyedén - rakódnak egymásra a rétegek és már ott megszületik valami, az nagyon meg tudja dobni a kedélyállapotom. De azért ne higgyétek, hogy mindig ilyen könnyedén megy a dolog. Van olyan dal, amit már a kezdetek kezdetén játszottunk - szerettük is nagyon - de az első koncertünk előtt sztornóztuk; nem voltam teljesen megelégedve a szöveggel. Azóta átírtam és rövid időn belül műsorba is kerül. Van egy olyan dal is, amit felvettem a többieknek; 2 gitársáv az egész, de egyszerűen nem tudjuk eljátszani wakachukás hangszereléssel. Mindenkinek nagyon tetszik, de amíg a 2 gitáros verzió jobb, mint amit kreálunk belőle a próbateremben, addig hagyjuk pihenni. Fél évente elővesszük, de nem jutunk soha semmire:). A lényeg végülis az, hogy ha nyáron lesz időnk, őszre hallhatok új dalokat is a koncerteken. Addig is hallgassátok meg jó sokszor a "Kell ez a levegőt", mert kell ez a levegő:)...nekünk biztosan.

Balázs

Nincsenek megjegyzések: