2010. július 14., szerda

Nem Krisz dobol Kissomlyón

Mostanában dupla próbákat kellett csinálnunk. Krisznek közbejött valami és nem tud jönni Kissomlyóra, mi meg nem akartuk lemondani, ezért megkértük Kovács Gabit, a Colombre Band és Arrabona B.B. dobosát, hogy helyettesítse. Szerencsére belement, így hát vele próbálunk kb 4-6ig, aztán Wakusztik és új számok összerakása felváltva kb 6-8ig.
Gabi finoman szólva dinamikusan dobol, amihez nekünk is idomulni kellett. Ennyire még nem voltunk hangosak próbán. Gabi fején egy fülvédő biztosította a megfelelő komfortérzetet, mi pedig papírzsebkendő galacsinokkal torlaszoltuk el hallójáratainkat. Elég viccesen néztünk ki. :) Aztán rájöttem, hogy nekem is van egy munkavédelmi fülvédőm, amit fűnyíráshoz szoktam használni. Felfutottam érte és mondhatom: bevált. Így már értem Gabi miért üti olyan hangosan... mert nem hall semmit:):):) Gabira egyébként egy szavunk sem lehet, mert nulla hibával játsza a dalokat,  teljesen rábízhatjuk magunkat koncerten. Nagyon felkészült és kicsit saját magát is belecsempészi a dalokba, ahogy azt kell.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gabi volt már vendég a Wakachuka koncerteken, iszonyat energiával tud zenélni, és közben mosolyog!
Kedveljük Őt nagyon.

Krisz

WAKACHUKA írta...

TÖKÉLETESEN EGYETÉRTEK!