2011. szeptember 16., péntek

Rejtett tartalék

...majd elfelejtettem elmondani a klipforgatás számomra legmeglepőbb, már-már valószerűtlen epizódját.
A forgatási helyszín előtt állt egy zongora. Tudom, hogy ilyenkor legtöbbünk ingerenciát érez, hogy felhajtsa a billentyűzetvédőt és megkísérelje eljátszani a boci boci tarkát, vagy a szamárindulót, így hát nem találtam semmi különöset abban, hogy Hofi, basszusgitáros létére odasomfordált és leült a zongorához. Már az első akkord is meglepő volt, de gondoltam biztos véletlen, na de nem hagyta itt abba, belekezdett egy finom jazzes témába, ami ráadásul a sajátja. Na akkor már kezdett leesni az állam, amire még pluszban rásegített, hogy Karesz aki ugye szaxofonos, odalépett Hofi jobbjára és finom kis szólókat kezdett játszani Hofi akkordjaira. Kialakult egy négykezes jammelés, én meg miután magamhoz tértem a meglepettségtől, hogy van két ember is a zenekarban, aki valamelyest boldogul a zongorával is, fülig érő szájjal konstatáltam, hogy van itt még elég rejtett tartalék.

Balázs voltam

Nincsenek megjegyzések: